niedziela, 23 marca 2014

Irresistible-dreams

Witam wszystkich! Blogerów, zakupoholików, zainteresowanych modą, fotografów i ludzi czerpiących radość z życia. Może kilkoro z was znajdzie parę minut na przeglądanie mojego bloga i zostawi jakiś komentarz po sobie :) 

Założyłam bloga bo uwielbiam modę! Kocham tworzyć, łączyć i odkrywać nowe style! Chcę z wami się podzielić kawałkiem mojego świata i pokazać kim jestem. Może ktoś znajdzie tu inspiracje do odnalezienia własnego stylu, którym przecież wyrażamy siebie! 

Irresistible-drems...taka nazwa bloga powstała ze względu na moje marzenia. Chciałabym także pokazać wam, że w życiu należy uwierzyć w siebie! Choć nie jest to takie proste ale sprawia, że jesteśmy szczęśliwi i możemy spełniać nasze nawet najskrytsze marzenia! :D 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz